1 augusti 2013

Idag är det Tors dag :)


Känner ingen Tor. Bara guden ;) - oavsett så är det torsdag idag och två arbetsdagar kvar innan ny semesterperiod tar vid.

Ska bli skönt.

Jag och Maja var på BC igår och shoppade lite inför ridlägret. Ja, inget större..utan allt sådant som behövs för ett läger och som alltid är slut (bomull, hygienartiklar, nässpray, godis.., schampo, balsam mm

Själv eftersöker jag en "bläckfisk" att ha i duschen. Såg en i Danmark och förstår inte var vettet tog vägen när jag inte köpte den??? Jisses... hjärnsläpp totalt. Nu vill jag VERKLIGEN ha en för jag är ap-trött på det vi har som hänger i vägen och som ramlar ner och som blir smutsigt och äckligt. Ska söka runt lite på nätet och se. 

Är det någon som vet var jag kan hitta en? Jag vill gärna köra iväg idag och köpa den...!

Efter min och Majas kvällspromenad igår, så åkte badkläderna på för både Maja och Wille. Ett kvällsdopp (21.30) gällde! Båda badade tills det var helt kolsvart ute.



Det är ju sommarlov!

Nu är det dags att dricka kaffet jag just hämtat.

Önskar dig en bra dag!
Kram Eva

Himlen igår kväll - vackert!
Mina byxor matchade bussklädseln i morse ;)

3 kommentarer:

  1. Vad fräck bläckfisken var, kanske bluebox har dem?
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. Åh, härligt med läger! Och då behövs godis.... :) Framförallt.

    Den där bläckfisken var smart, har dock inte sett något sådant i någon affär....

    SvaraRadera
  3. Tror jag sett bläckis på nätet...nånstans!:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...