26 augusti 2013

Hu!

Idag är min första riktiga arbetsdag efter semestern.
Det känns bra.
Just nu känns det som vanligt - alltså måste det väl vara bra - eller?

Igår var vi på Chilli för att jag ville visa ett soffbord som jag gärna skulle vilja ha... Alla tyckte det var jättefint, men dom råkade titta åt ett annat håll och vips så låg hela familjen (utom jag) i en stor skön soffa! Jaha.... där satt jag och tittade på mitt fina soffbord själv..

Här på bilden ser den inte så stor ut - men den är ganska stor. Tillräckligt stor i alla fall. Dessutom på rea...
Så igår kväll var det fram med tumstocken och mäta. Jo, det kan nog bli bra.

Dessutom "hittade" vi två fåtöljer vi vill ha framför brasan..... Ni hör. Det var ingen billig tur vi tog igår. Man ska inte glömma att om vi köper fåtöljerna så passar inte min kohud in som ligger på golvet. Då måste vi köpa ny matta...........

Allt detta bara för att jag skulle visa ett snyggt soffbord - som vi förövrigt inte beställde...
Kram Eva

Soffa :)


Fåtölj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...