18 augusti 2013

Från soffan

Ur min synvinkel just nu;
Tvskärm, sladdar, PS2, soffa, soffbord, min käre make och några foton.

Jag har intagit ryggläge i soffan.
Är lediga i morgon. Skolan börjar på tisdag.
-——
I dag har vi inventerat garderoben för Wille, i morgon är det Majas tur.
Vi har påbörjat stapling av veden som tippats på vår uppfart. 
Vi har handlat.
V har tittar på film från när Maja och kompisen Matilda var 1,5 år :).
Vi har ätit middag.
Vi har haft sällskap av min mamma som kom ut till oss :) !!

Vi har haft en skön söndag!

Kram Eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...