10 juli 2013

Tebax

Jag är nu åter på mitt arbete. Dunderförkyld, men utan halsont. Man får vara glad för det lilla :).
Måste ju avsluta ordrar och offerter mm innan jag tar semester. Det är nu 2 arbetsdagar kvar....

Det har, sjukdom till trots, varit strålande väder och familjen har verkligen utnyttjat vårt fina trädäck, utemöblerna och solsängarna (jag har tittat på...) och den lilla poolen vi handlade för att kunna svalka oss.

Jag älskar sommar!



Vår lounge del :)
Nu med innehåll ;)
Ny söt liten vovve i stallet.  Säg hej till Siv!

Ikväll blir det inte många knop. Jag ska hem och kurera mig och ha en skön kväll.
Därför önskar jag dig det samma!

kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...