11 juli 2013

Röd näsa

Jag känner mig som Rudolf med röda mulen. Jag är helt sårig under näsan för allt snytande. Buhäääää, så synd om mig. Men, jag står ut - så länge det bara är en glyttig förkylning är det ju ingen fara.

När jag kom igår hade jag nog lite överskottsenergi (ingen idag dock...) för jag gick igång i köket rejält med rengöring av ugn, kyl och frys, luckor mm. Fint blev det, men sedan tog all ork slut och jag däckade i soffan. Men, jag är nöjd - det blev rent och nu vet jag att det är gjort!

Idag ska jag lägga all överskottsenergi på ridskolan. Vi har städning där idag och som styrelsemedlem så ska man ställa upp och hjälpa till. Därför åker jag dit ett par timmar, sedan orkar jag nog inte mer..

Ha en skön torsdag!
Kram Eva

Lavendel i morgonsol!

2 kommentarer:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...