17 juli 2013

PT

God middag! 
Packningsdag är det. Simon "flyttar hem" tillfälligt och passar hus och katter när vi tar oss en tur med Li, Tomas, Matilda och Rasmus. Vi ska visa våra smultronställen så ni får själva fundera på var det är så berättar jag när jag har tid att blogga igen :).

Igår var vi och gjorde Ystad! Härlig dag bara vi fyra. Vi tittade i affärer, strosade bland husen, åt pizza, drack ett glas vin, var i kyrkan och tände ett ljus för pappa-morfar-svärfar, handlade filtar och skyltar, tittade på alla människor och avslutade med kaffe och glass! Härligt!!

Vi var totalt slut efter detta och satte oss i våra brassestolar på vårt trädäck när vi kom hem och slumrade en timme. Därefter tog vi oss en joggingtur :)! Då vaknade vi igen...

Nu pausar jag lite. Ska i eftermiddag i väg på ett träningspass med PT på Itrim och behöver ladda :). 

Ha en bra dag!
Kram Eva

Bilder från gårdagen:


Jag och Staffan <3


Fikapaus :)


Fina gathus. Så här ska vi bo om sisådär 10 år!


Ny skylt!

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det skönt på eran semester till smultronställen.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med PT! Gick det bra? :-)

    SvaraRadera
  3. Åhh så mysigt!
    Ystad kan man gå omkring i länge och väl och bara titta på de små söta husen.

    Ha en härlig lördag!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Härliga semesterbilder!
    Vad duktig du är med din träning!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...