3 juli 2013

Okej, vi provar

Efter lite stötande och blötande så har vi nu bestämt oss för att prova vara medryttare på Saga. Vi kör några veckor och så får vi helt enkelt göra en bedömning därefter och se om det fungerat eller inte.


Känns ändå roligt, för vi kan ju mysa med Afrodite ändå när vi känner för det. Saga är ju en himla trevlig häst, men.... ja, det finns lite frågetecken som dock inte berör hästen direkt.  Men det kommer vi säkert att få svar på vart efter.


Det här är hästen Saga och Maja
Detta är Maja & Saga i ösregnet i söndags när vi
tränade lite hoppning. Kul!
En bild från en uteritt vi gjort. Härligt att
rida barbacka!



Igår var vi och bokade vårt trädgårdsmöblemang (hurra!!) och idag ska vi hämta det. Trädäcket kommer ju att bli klart så fort vi är friska och krya och det är uppehåll. Det vi har bokat är ett långt bord, 6 stolar och 2 solsängar. Jag har inte gett upp hoppet om att solen kommer på min semester!


Wille och kompisen Vilson på mitt arbete


Mammaaaaaaaaa, sluuuta ta foto!



Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Fina bilder och fin häst!
    Jag har aldrig haft häst eller ridit men kan tänka mig att det är en härlig upplevelse.

    Ha en skön helg
    Kram K

    SvaraRadera
  2. åh, spännande med en hästen!

    Lycka till med uteplatsen, önskar er en massa sol till sommaren!

    SvaraRadera
  3. Det blir en fin sommar så du kommer få användning av dina solstolar!:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...