31 juli 2013

Dekorationen..

Jag blev färdig igår med min bordsdekoration som jag planerat att ha på bordet på trädäcket. Fick idén i Danmark och tycker det är enkelt men fint. Tyvärr så var ju himlen öppen igår mest hela kvällen när jag ville prova det, så det ser ju inte så där super-duper-mysigt ut som jag förväntat mig :(.

Men, jag är ändå nöjd!

Lyktor från DK, fina glasvasen från mamma och resten
från Plantagen.


Ska fylla upp med fler kaffebönor ser jag ;)

Idag mår Staffan, tack o lov, mycket bättre, men inte helt bra så klart. Tung i kroppen och ganska orkeslös. Men det går ändå inte att jämföra med innan :). Lungorna är inte alls så rossliga och han kan andas utan att få panik och hostattack. Natten var som en dröm! Nu kan det bara bli bättre. (I min uppdatering på förra inlägget ser ni utlåtandet)

Igår kunde jag spränga in ett joggingpass vid 21-tiden mellan alla regnskurar. Det var jätteskönt. Jag lyssnade samtidigt på Maja Ivarssons sommarprat och det var nog därför det gick mycket lättare. Mycket intressant lyssning.

Hädanefter blir det en ny sommarpratare vid varje joggingpass.

Ikväll ska det packas. Igen.
Men inte till mig. Till Maja. Igen.... Dags för ytterligare en veckas ridläger på härliga Fenix Park. Jösses vad avundsjuk jag är - vill också på ridläger :)! På lördag morgon bär det iväg och jag vill helst ha allt klart idag så att jag kan träffa vänner torsdag och fredag.

Ha det så bra och fånga dagen!
Kram Eva



3 kommentarer:

  1. Men vad fint det blev...trots det regniga bordet!
    Tur att mannen börjar känna sig bättre! Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg design på uteplatsen! :)

    Skönt att mannen mår bättre.

    Jag har lyssnat ett antal sommarpratare i sommar, flera värda att lyssnas på.

    SvaraRadera
  3. Skönt att han mår bättre!

    Gillade din vas med kaffebönorna. Uppfinningsrikt :-)

    Kram K

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...