7 juni 2013

Terrängtävling med extra bränna..


Upp tidigt och iväg på terrängtävling med Maja. Smörja utsatta kroppsdelar en sådan dag är viktigt. Strålande solsken och klarblå himmel. Förutsättningarna för en fantastisk terrängdag är optimal.

Det blev det också. 

Maja startade först av alla... Både extranervöst (första terrängtävlingen!) och skönt. Svårt avgörande. Det gick bra - felfritt och fin rosett blev det :). Hurra - Bra jobbat gumman!

Cool Wille hejar för fullt på storasyster!

Bild: Tävling idag med älsklingen!
Maja på den fina Black Bess
Glad Maja med rosett!

Mmmm....mamman glömde smörja in sig själv med solskydd..
Ni skulle sett min rygg....


Status trädäck: Allt förarbete klart. Träplankor hemma. Sen får vi se när jobbet börjar.

Status vikt: -14 kg - hepp! Mitt mål och lite till är i hamn. Fast några kilo till skadar inte..Tränar och jobbar på det för fullt. Mest på vardagarna dock..
Min första 5km joggingrunda gjordes för någon vecka sedan och jag har hittat en perfekt runda som är 4,4 km. Den tar jag lite då och då -samtidigt som jag tränar på Itrim 2-3 gånger i veckan. Man ska veta att jag i hela mitt liv gjort allt för att INTE jogga...På skoltiden gömde jag mig.. hehe Långdistans var inte min grej.

Helgen:
Mamma/mormor passar barnen. Jag och Staffan åker till Köpenhamn i morgon och kommer hem på söndag. Wonderful!





Önskar dig en varm, solig och helt underbar helg!

Kram Eva









1 kommentar:

  1. Oj oj oj vilken bränna!! Ser ont ut!!
    Grattis till dottern som fick pris.
    Kram K

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...