24 juni 2013

Lantliv

Måndagen snart till sitt slut. 

Härlig kväll med Maja i stallet och en uteritt på hästen Saga då Afrodite är halt så Saga hoppar in som vikarie.. (jag fick motion och mina steg 😄) och nu lutar jag mig tillbaka med favvo-tidningen i högsta hugg. Här ska bara slappas resten av kvällen.


I soffan här bredvid mig slappas det redan. Två pojkar sover sött 😉. Maja gick just upp på rummet ned nyinköpta tidningar i sin hand.

Jag vågar påstå att det inte görs många knop denna kväll.

Gud så skönt!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...