23 juni 2013

Lång och kul


Det
var ett tag sedan jag skrev. Hiskeligt vad dagarna rinner iväg. Många roliga och mysiga dagar gör att jag liksom glömmer att blogga. Borde bli bättre på fler men korta inlägg via telefonen (som nu). 

Ja, ja vad gör det? Det är ju sommar!

En summering av helgen är: 
Midsommar med strålande väder och goda vänner, bad i havet, 12 timmars firande, jag körandes, god mat, 5-kamp, armbrytning, god mat, låång promenad mm.

Lördag:
Hämta Majaridläger, härlig uppvisning och vinst i hoppningen! Skönt att ha tösen hemma!

Lördagkväll med grill med alla fyra barnen, fotbolls- & kubbspel där grannarna också anslöt och varm och härlig stämning!

Söndag med trädäcksarbete (snart klara), plattsättning, gräsrensning, kantsättning, barnlek, soool, träningsvärk :).

Nu soffläge och slötittande på fotboll - i morgon ny arbetsvecka!

God natt!

Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...