17 juni 2013

fotokavalkad :o)



Våra fina barn på väg till skolavslutning!
Slut för i dag!

Svägerska Tove och svåger Peter förnyade sina löften
på sin 10-åriga bröllopsdag!
Mums, bubbel och jordgubbar!
Sophie och Cajsa. Tärna och brudnäbb.
På plats på Fenix Park - ridlägret som Maja längtat efter i 220 dagar!
Här ser man på en show.
Alla fina lägerledare.
Uppmärksamma deltagare :)
Ha en fantastisk vecka tjejer!

Mellan skurarna i söndags, fortsatte arbetet med trädäcket.
Efter ikväll har vi kommit betydligt längre :)

Jag och Staffan firar 13-årig bröllopsdag idag den 17 juni.
Lika strålande väder då som idag.

Idag fick jag två stoora buketter med röda, vita och blåa blommor :)Vi firade med att sitta på vårt trädäck och grilla hamburgare och dricka vin. Härlig kväll!

Kram Eva




1 kommentar:

  1. Härliga foto på härliga barn!
    Grattis bröllopsdagen!!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...