12 juni 2013

Fint hår!

Tupper-partyt igår gick jättebra. Handlade lite grand och det gjorde mina vänner också, så jag fick en fin gåva :). Vet inte hur många år jag har haft detta i v. 24 varje år. Kul är det i alla fall och alla som vill är välkomna nästa år - bara säg till!

Idag har jag och Maja varit och klippt oss hos fina Cecilia. Maja först, så att hon sedan kunde smita in till Rebecca och prata hästar, hästar, Fenix Park och Fenix Park (ridlägret dom åker till på lördag). Så nu ska jag inte klippa mig förrän i oktober.. dock ska jag göra allt för att glömma oktober - den tiden den sorgen - nu har vi ju sommaren framför oss :)

Sommar ja, i morgon har vi skolavslutning. Maja slutar femman och Wille slutar f-klassen. Spännande höst för båda - Maja börjar högstadiet på ny skola med nya klasskompisar och Wille börjar första klass, också den på ny skola för att den dom går på idag ska rivas och byggas upp på nytt, men det tar ju några år.
Efter skolavslutningen (håll tummarna för att det inte regnar fast dom lovat det) så ska det fikas och mysas.'

Kvällen spenderas hemma hos en klasskompis till Maja där vi ska ha grillfest (troligtvis inomhus..)

Ha en jätteskön torsdag!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Å hoppas hoppas ni slipper regn idag:)!!!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Vi har också haft skolavslutning idag!
    Trevlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, skolavslutning, det var länge sen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...