26 juni 2013

Evigheter...


Det känns som en evighet tills jag har semester.. Tre veckor till. Så, därför (bland annat) måste man ta vara på dagarna (slitet uttryck..). Det tycker jag  att vi gör. 


Idag satt vi länge vid middagsbordet och pratade. Mysigt och rogivande. Alla fick prata och alla blev hörda. Bara det är kvalitet i sig. 

Vi pratade resor, ridläger, mat, skola, fritids mm. En skön stund. 

Körde en sväng till affären. Köpte småplock samt en bukett blåklint. Får se om allergiske Staffan reagerar.. Fast han klarade den förra buketten (som han själv köpte). 


Kram Eva

1 kommentar:

  1. Så vackert med blåklint! Och ja, man måste fånga dagen! Jag har 7 (!) veckor kvar till semestern...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...