19 juni 2013

Bild-rapport från ridläger

Maja med hästen Fox.
Hämtar hem Fox från hagen :)

Inför hoppträningen
Här hoppar Maja och Fox 1 meter.
Tre av fem tjejer från Särslövsgruppen!
Maja, Tova och Maya.



Bada och simma är underbart kul!



Det tycker Fox också :)




Som ni säkert förstår har min kära Maja det fantastiskt roligt och härligt på sitt ridläger och vill absolut inte hem. Kul att hon skickar hem bilder till sin mamma - så att jag också får känna mig delaktig :)

Trädäcket kommer att bli klart (brädorna kommer att vara på plats) innan måndag. Det är fantastiskt skönt - vi sitter där redan varje kväll (undrar om det blir ikväll dock - det regnar ju lite...) och myser. Ser fram emot fina sommarkvällar!

Var och tränade på lunchen idag. Tänkte ta mig ett litet lagom-pass. Men då stegar min handledare in i cirkeln och ville träna hon med - vilket ju så klart gjorde att vi körde ett superhårt cirkelpass och jag är fortfarande helt slut =). Skönt ändå!

När jag är klar med träningen ser jag att jag tränat med byxorna utochinvänd... snyggt....

Happy onsdag!
Kram Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...