20 maj 2013

Snopet

I lördags var jag med tjejerna ute och red en lite längre uteritt ihop med ridfröken. Det var himla skoj! Synd bara man ska få en sådan förbaskad träningsvärk. Det ser ut som om man skitit på sig (ursäkta svenskan) och inte kan få ihop benen... Tur det är kul! Fast jag har gräslig träningsvärk så åkte jag på lunchen idag för att träna. Byter om och ska bara ta på mig träningsbyxorna - 
inser att jag glömt byxor........


Men hallå... hur förbaskat störigt är inte det då? Inte hade dom några byxor att sälja till mig heller. Så det blev till att klä på mig igen. Så istället för att träna gick jag in på H&M och köpte mig lite toppar =). Något gott hade det med sig i alla fall!
Jag och Majas sköthäst Bess, som jag förövrigt
hade på uteritten.
  


Ikväll, efter styrelsemötet på ridskolan så får jag försöka ta mig ut i joggingspåret.

Helgen har varit kanon.

Lugn och skön fredagkväll med mamma
Bra väder
Sovmorgon
Fantastiskt väder
Härligt i stallet
Rolig uteritt med tjejerna
Fantastisk hockey-helg  med VM-guld
Störtmysig lördag hos Mausi & Stefan med grillning och sedan ESC
Sovmorgon
Regn, men skönt ändå
Fixat undan stryktvätten
Handlade kläder till Maja
Handlade underkläder (mina för stora!) & bikinibyxor till mig
Ändrade om bland garderoberna. Nu har Majas ridsaker fått en egen garderob och mina kläder behöver därmed inte lukta avskum längre
Plockat undan och rensat på ovanvåningen - härligt!

Lite möten denna vecka med styrelsemöte ikväll på ridskolan och i morgon är det skolrådsmöte på barnens skola.
På torsdag ska jag vara med Wille en dag i skolan - skönt och kul!
På fredag fyller jag år - ska jobba & ha vanligt fredagsmys
På lördag påbörjas arbetet med vårt utedäck, till stallet, till ridskolan, och sedan ska vi fira min födelsedag!
På söndag är det terrängtävling.

Jo.. någon brist på sysselsättning har jag ju inte..


Kram Eva

Min utsikt på väg till jobbet.

1 kommentar:

  1. Fullt upp verkar de som :)
    Kul och få handla nya kläder när dom andra blivit för stora!
    Fin bild på dig!
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...