27 maj 2013

Ny vecka :)

Vilken underbar helg jag har haft :)!

I fredags fyllde jag år. Blev firad med sång och paketer på morgonen. Jobbade som vanligt under dagen, men på kvällen var vi ute och käkade lite och samtidigt kollade vi på trädgårdsmöbler och bestämde oss till och med. Inte illa! Myskväll därefter!

I lördags var det som alltid 2x stall 2x ridning och under eftermiddagen kom min kära mamma och min kära mormor hem till oss och vi åkte ner till MI&NI restaurangen och åt en härligt god födelsedagsmiddag tillsammans. Hemma igen bjöd Maja på egenbakad rabarberpaj med vaniljsås! Gud så gott det var hela kvällen - kände mig övermätt. Men det var det värt.

I går var vi på lunch hos svärfar Kent och Lena. Trevligt och jättegott! Direkt efter lunchen släppte jag och Maja av Staffan och Wille hemma och så körde vi till hästbutiken och fyllde på med ridbyxor mm inför kommande ridläger..
Under seneftermiddagen hyrde vi filmen Grease. Maja hade inte sett den och dom ska sjunga "you are the one that I want" på skolavslutningen - tyckte därför det var passande att ha fått se filmen innan också.




Det jag fick:
- Mååånga fina produkter från "Emma S". Underbart sköna och behagliga med en härlig doft!
- Ny parfym Elisabeth Arden - Mediterranean - doftar ljuvligt!
- Spelet: Femtio nyanser av honom - vågar vi ens öppna det ;). Ska titta närmare på det ikväll!
Det står så här: Detta partyspel kommer båda att underhålla och överraska medan det avslöjar hur du ser på dina vänner. Och hur de ser på dig… Grundspelet innehåller en mängd roliga och spännande, men snälla ”vanilj”-frågor. Vill man ha mer krydda köper man expansionen ”sammetsröda rummet” och höjer temperaturen en smula. - Kul!!
-
En superfin kaffemugg där det står "Mother´s coffee" - den har jag nu på jobbet.
- Ett presentkort på Nordljus  - här ska shoppas.
- En himla massa blommor till hela min trädgård - underbart!!
- En jättefin korg att plantera blommor i.
- Två jättefina löpare till vårt matbord.
- Presentkort på en klocka (åh, vill handla nu!)






 Kram Eva



2 kommentarer:

  1. Grattis lite i efterskott!
    Och så många fina presenter du fått!!!
    Va härligt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...