2 maj 2013

Någon kvar som läser?

Finns det någon där ute som fortfarande tittar in här mellan varven?
Själv hade jag tröttnat om jag vore er. Få inlägg och dom som kommer är tråkiga.

Frågan är:
Har jag tröttnat på att blogga?

Nä, tror inte det. Skulle så vara fallet får jag ju göra en paus. Men, jag känner just nu liten iver spira på att fortsätta komma med inlägg.

Jag fortsätter lite till.

Lugnet har "lagt" sig på jobbet. Mina kollegor är nu tillbaka (från idag) och på något sätt känns det som en befrielse. Jag har så klart lika mycket att göra - men nu är jag inte själv om vissa beslut. Känns tryggt - framför allt som att det handlar om pengar.

Hälsa: Jag mår bra. Är frisk (vad jag vet) och har nu gått ner 12 kg sedan förra året när jag fick nog av att se ut som en val. Kämpar på - har nått ett delmål - näst är nära.
Motion: På Itrim är jag tre luncher i veckan. Har nu lagt in ett eller två joggingpass i veckan också. Där går det också framåt!
Slottshelg: Fantastiskt! Himla skoj och underbart mysigt! Kan åka dit i morgon igen - lätt.
Helgen som kommer: AfterWork i morgon med tjejerna - ska bli superkul. Vi har marknad i helgen, det innebär marknad och tivoli. Alltså, tjejerna i Majas ridgrupp träffas efter ridningen på lördag och går på marknaden tillsammans. Dom som vill sover sedan över hos oss. Resten av familjen åker på kalas på lördag.
Hallen: Snart helt klara!!
Utedäck: Planerat igångkörning den 25 maj.

Kram Eva

Bilder från helgen:
Herrskapet... :)

En enkel boning


Hur gammal blev trädet?

Moi och Tessan


Min och Staffans utsikt från badrummet.
Vi bodde i rum 19 - Spökrummet.

Roger och Staffan


Kvällens meny

Några timmar under dagen satt vi här :)














2 kommentarer:

  1. Jag läser.....såååååå SKÄRP DIG!!!! ;-) Ses på Burf imorn.

    SvaraRadera
  2. Jag läser men är urusel på att kommentera... sorry, ska bättra mig :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...