14 maj 2013

Lampa


Staffan & Jag under linden där slottsfolket förlovade sig
på Bäckaskog Slott.
Nyinköpt lampa till bordet
Lite rostig och fin :)

Till Salu - vill du ha - maila till mig eller kommentera.
500:- eller högstbjudande!

Konstigt detta..försöker ladda upp bilden på rätt håll och ändå
vänder den sig. Denna bild är därför uppochner och jag ber dig
också vända uppochner för att få en rättvis bild...

Till Salu - vill du ha - maila till mig eller kommentera.
500:- eller högstbjudande!

Nu ska jag strax till Itrim och träna och väga in mig... *biter-på-naglarna*. Det har varit väldigt goda helger..... Kanske visar sig idag... Eller inte, för även om jag har lite dåligt samvete så har jag ju skött mig ganska bra ändå. Framför allt med motionen :)

Resten av kvällen blir till att sortera vinter-sommarkläder. Gör ni det?
Vi har inte så stora garderober, så vi måste göra det. Fick just ett samtal från Maja om detta fenomen  - så jag är lite rädd att det ligger kläder på heeela ovanvåningen när jag kommer hem... Ja, ja vad är en bal på slottet?!

För övrigt är allt bara bra!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Jag sorterar inte vinter och sommarkläder, men försöker rensa lite då och då i garderoben.

    SvaraRadera
  2. Jag kan ta hatthyllan i inflyttningspresent 😉😘
    Har ni kläder över så hör m Eva...
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Till viss del blir det väl sorterat...ibland hittar man vinterkläder som hänger kvar hela sommaren och tvärt om!:) Fint bord och fina krokar men här är det redan fullt!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...