6 maj 2013

Helgen i bilder




Maja på Afrodite
Vår fina son i färgglada kläder!
Jag och Wille i en lugn karusell
Sockervadd hör tivoli och marknad till.     
Maja och ridkompisar laddar för en tur i
Extreme.... hick...

Åsnan Sandra Dee hälsar också!
Vi har haft Bonnamarknad och tivoli i byn i helgen. Underbart fint väder och det har varit hur kul som helst. Fyndade två styck fina och stora ryggsäckar för 100:- styck (hoppas dom håller..). Brukar köpa en väska varje år och än så länge håller alla :). Först kände jag som vanligt "nä, varför ska jag köpa billiga ryggsäckar-fast att vi verkligen behöver nya"... Men orken att gå och släpa på väskorna blev för stor så jag handlade dom inte på lördagen. 
Däremot skickade jag Staffan i går att köpa dom... Man får inte vara dum :). Nu är vi båda glada att vi gjorde det. Rymmer mycket och är perfekta att ha på resa. Skulle dessa bara hålla en resa så bryr jag mig inte så mycket. 

Igår när vi var och handlade fick vi syn på resväskor också.... Men, vi behöver fyra nya och jag vet inte vilket märke som är bäst.

Vet du?

Nu är min fika över - vi hörs igen!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...