8 maj 2013

Helg mitt i veckan

Det är aldrig fel att ha helg mitt i veckan :)

Hade så klart varit skönare om jag varit ledig på fredag. Men..nu är jag inte det. Däremot är resten av familjen det...Jag är inte bitter... ;)

Det fattas en endaste golvlist i hallen - sedan är vi klara - hurra!!!

Före.
Dock har vi redan flyttat bort byrån och tagit bort det gamla golvet.

Vitt, vitt, vitt och underbart ljust!

Ahh..så skönt det är att slippa se alla jackor.

Tegelstenar under skohyllan. Där under gömmer sig allehanda sladdar
till telefon, modem mm.

Ny skylt - fin va?
Till helgen blir det därför till att flytta ut aktiviteterna. Den 25 maj börjar byggarna att göra vårt utedäck :). Men innan dess måste vi vända ett plank och flytta bort det som är i vägen. Men - jisses så härligt att få ett trädäck!!

Som sagt, nu är det helg igen mitt i veckan. Den lediga torsdagen kommer då så klart att tillbringas i stallet. Det är hopptävling igen!
Maja på Eliza förra hopptävlingen. Samma ekipage i morgon!
Igår kväll åkte jag direkt hem till kära mamma efter jobbet. Vi åt en god middag ute på terassen och så spelade vi lite kort och snackade skit. Mysig kväll!!

Vi spelade ett parti "Moster Karin"
Jag ser ut att gå mot vinst!

Jodå, jag vann - Mamma ser inte helt lycklig ut över det. Fniss
Nu ska jag strax köra hem och skicka ut make och dotter i joggingspåret under tiden jag påbörjar middagen.

Ha en skön onsdag!

Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Vilken fin hall!

    Ha en trevlig helg.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Sicken fin hall.:)
    Ha en skön dag.Kramiz..

    SvaraRadera
  3. Men så fint det blev, udrar bara hur ni får plats med allt utan att det syns?!...och vad mysigt med en stund med mamma!:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får lätt plats med två jackor var i garderoben - eller fler :). Två hyllor med skor också - plus skohyllan plus att det finns en garderob under trappan där vi på dörren kan hänga hur många skor som helst och vi kan bli av med jackor mm även där. I byrån är det tre hela lådor med vantar, mössor och allt annat skit.

      Sedan får man så klart rensa :)

      Kram

      Radera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...