25 april 2013

 

Titta vilken påg jag har :). Så här glad var han i går morse när vi skulle till skolan. Han har fått ny jacka och nya skor. Han var så glad för sina skor att han till och med bad mig om ett par gröna också. Jorå...jag körde och handlade ett par :) Sällan jag hör honom be om något klädesplagg eller skor - bäst att passa på!

Har idag hjälpt min mamma lite.  Var hos mormor på lunchen. Hämtat hem Maja från stallet. Förhört Maja till prov. Dansat runt med Wille. Wille visade att han kan skriva och stava ord själv. Pratat med bästa Amelie som kommit hem igen efter 7 veckor i Kambodja. Tagit en kvällspromenad och 4500 steg. Smort in mig med brun-utan-sol (eh...jacuzzi på lördag bland folk....) och nu kopplar jag av lite.

Känns som en bra dag och kväll!!

En annan bra sak är att vi äntligen kopplade in vår SMART-TV..  - wow! Vi har även deklarerat - hurra!  Eller vad sägs om att vi slopade alla måsten i söndags och åkte till skogen och sedan till Uffe och Lena och fikade ute på deras trädäck i solen.

Har jag sagt att jag älskar våren?

Kram Eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...