17 april 2013

Snälla kollegor

Jag har väldigt fina kollegor.

Troligtvis är det därför jag jobbat på samma ställe i 23 år.

Tiden går fort..

Detta stod på min stol igår:




Saker som piggar upp :)

Det är strålande solsken och varmt ute. Det är faktiskt helt underbart väder. Hoppas alla kan njuta av det lite i alla fall.

Tänker mycket på mina två kollegor som, båda två, på varsitt håll, har det tufft just nu. Ta en dag i taget och förlora inte hoppet!


Nu ska jag streta vidare - både i jobbet och ikväll.

Ha det så bra!
Kram Eva


1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...