15 april 2013

Biggest looser

Det programmet ger mig faktiskt inspiration :)

Därför står det på i bakgrunden. Just nu behöver jag det - jag känner mig trött och sliten. Mitt träningspass idag på lunchen gick på halvfart. Kände att jag inte klarade att ta ut mig mer. Hörde av en vis man (min svärfar) att det kan göra mer skada att träna om kroppen är fylld av negativ stress. Just nu är min kropp det - så jag tränar men tar det lugnt.

I morgon är det invägning igen och då ska vi ha en gästföreläsare som har gått ner många kilo - det blir nog himla gött att höra!! Jag är också nöjd! Sedan förra året när vi var på Kanarieöarna har jag gått ner 12 kg - jag är stolt över mig själv!

I morgon kväll ska jag sedan äntligen få krama Anna igen. Det var 8 år sedan sist och Anna är min andra "låtsas-halvsyster" som numera bor i USA. Anna är hemma och hälsar på och hon kommer hem till mig i morgon kväll - stooor mysfaktor!

För övrigt älskar jag min familj!
Kram Eva

6 kommentarer:

  1. Så duktig du är och du ska vara stolt!!
    Det är kanske snart dax för att komma och hälsa på oss???
    Det hade varit kul att träffa er!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Helena!
      Är lite stolt - håller med det är dags att hälsa på. När har ni grillkvällen?

      kram

      Radera
  2. Duktig du har varit, de är ju hur mycket som helst.
    Kul och få träffa sin syster efter så lång tid, hoppas ni har haft de bra.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna!
      Jo, det blev ett riktigt kramkalas :)

      Kram

      Radera
  3. 12kg, wow vad duktig du är. Klokt beslut att lyssna på kroppen. Ibland är det bättre att vila än att träna. Go girl jag hejar på dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...