19 mars 2013

Sova med tidningen

Hela dagen igår kände jag mig ju helt matt och trött och inte "på g". Träningen gick i slowmotion och jag var rädd för att jag skulle åka på en förkylning eller liknande.
Köpte med mig en tidning (Lantliv) hem och när vi väl var klara med alla "måsten" så kastade vi oss i sofforna. Först somnade Wille, sedan somnade Staffan och några minuter senare somnade jag med tidningen i huvudet....

Så man kan väl säga att jag har en ny tidning som väntar på mig där hemma :)


Först ska jag dock härifrån jobbet direkt till Itrim och väga in mig och vara med på föreläsningen. Hoppas vågen visar minus! Idag känner jag mig mycket piggare än igår och tänker köra ett hårt träningspass innan.

Ska satsa på att komma hem lagom till att jag hinner läsa saga för Wille.

kram Eva

3 kommentarer:

  1. Åh, tänka att nya krafter kan komma nästa dag. Hoppas på det för mig till imorn! :) Hoppas kvällen varit bra!

    SvaraRadera
  2. Det var ju smart egentligen då har du ju en ny tidningen igen liksom ;)

    En kollega till mig som nyligen slutat jobbar med itrim.

    SvaraRadera
  3. Skönt med sömn o får ny härlig energi, dessutom en bra tidning som väntar. Hoppas det går bra med vägningen. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...