22 mars 2013

Puh, snart helg

Jag behöver den här helgen.
Behöver den för att vara ledig från jobbet.
Inget fel på jobbet, men dygnet-runt-tänkande i 5 dagar tär på kroppen.

Nu ska tankarna inte handla om jobbet i helgen utan snarare om hästar, bokföring, hästar, renovering av hall, vin och sång och god mat, renovering av hall, lite hästar till och umgänge med familjen.

Visst låter det härligt?!


Från min favorit Kay Pollak;

Just i den här stunden skapar du din egen värld. 
 
Det finns ingen situation som är så hemsk att du inte kan välja en tanke som gör att du mår något lite bättre.
 


Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...