20 mars 2013

Nja... vet inte jag...

Vårdagjämning :)

Inte för att våren syns någonstans - men enligt almanackan och allt vad det nu är så var det Vårdagjämning i morse (klockan 11.00 tror jag bestämt).

Svårt att förstå med tanke på snön...

Ikväll är det dags för det slutgiltiga utvecklingssamtalet för Maja på mellanstadiet. Spännande! Jag är trygg och nöjd, jag vet att hon är otroligt duktig i alla ämnen och hade fått höga betyg om hon skulle fått betyg. Omdömena säger ju sitt :)! Hoppas detta håller i sig även på högstadiet.....

-0,9 kg visade vågen i går på invägningen. Två veckor sedan förra invägningen. Jag är glad över att det är minus, med tanke på att jag slarvat ganska mycket. Eller rättare sagt - gjort mina val. Men, ju fler gånger jag gör mina val, desto längre tid tar det innan jag når min målvikt. Att man inte kan fatta det när suget tar överhand?!?! Hur svårt ska det vara? Självdisciplin har jag på mycket (framför allt på träning!), men jag är svag för mat och godsaker.........

Jag fortsätter kämpa!

Det var ganska kul att hoppa i baddräkten i lördags :) - inget att skämmas för längre! Hurra!



Fniss... rolig!




Ta det lugnt på vägarna, vi ses (eh..eller hur det nu är?)
Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...