18 mars 2013

Helgens fynd



Saltburk och olivflaska

Min sifon fick en kompis :)


Bricka i plåt



Vår nya plåtstol med hjul och höj- och sänkbar.
Såååå nöjda :).

Igår gjorde vi en liten shoppingutflykt som synes. Ja, vi tänker så klart alltid att vi inte ska handla något. Men så fort vi åker till Västra Ströö blir vi fattiga... Staffan brukar säga att vi inte har råd att åka dit och titta. Vi handlar alltid... Värst på att hitta saker är faktiskt just Staffan :). Det är väl därför han säger så -han känner sig själv liksom.
Men, det var strålande väder och vi skulle ändå till Eslöv för att släppa av Maja på en hopptävling. Hon skulle hjälpa en kompis, och då passade vi på att besöka just denna underbart härliga butik i Västra Ströö.

Just nu planerar vi för fullt för att göra om hallen under påsken. En bra helg med mycket ledighet - kanske man hinner bli klar. Ska inte glömma ta före- och efterbilder denna gång.

Ha en skön måndagkväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...