20 februari 2013

Vikten & fotoböcker

För 4 veckor sedan la jag in en högre växel i min viktminskningfas. Jag gick ju med i ett program och det är jag väldigt nöjd över. Tack vare detta program är jag och tränar där minst tre gånger i veckan, plus att varannan tisdag kväll är det gruppmöte med min lilla grupp där vi har lektion/förläsning i allt mellan himmel och jord som gäller hälsa. Mycket inspirerande och peppande.
Resultatet hittills: -5 kg, -6cm på midjan.

Jag är nöjd och fortsätter.

Är ni duktiga på att göra fotoalbum?
Ett tag var jag jätteduktig och höll mig liksom i fas med alla händelser och resor - men sedan tog det stopp... För ett halvår sedan tog jag tag i det igen. Egentligen är det himla smidigt - jag gör det hos Smartphoto.se och där finns mycket att välja på och vill man inte skriva och berätta något till bilderna behöver man inte ens göra det. Men.. lite vill jag skriva och påverka utseendet. Det går sakta men säkert framåt.

Nu är jag på 2009...

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSc480XloBdKiy8Bia9wecs7DsIZOP0OtATlt-u4aLe9B-hlngJoQHurra, ikväll ska jag klippa mig. Det gjorde jag och Maja senast den 1 augusti.
Tror ni det behövs? 
Eh.. tror ni jag har klippt min lugg själv? 
Tror ni den är snygg?


Nä, ni har helt rätt - det ser för jäkligt ut och Sissi kommer väl att gråta blod. Men.. ikväll är det dags att fixa till burret!

Ha en skön onsdag!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du ser resultat! Sakta men säkert, det är bra grejer. :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Va?? Var det så länge sen??
    Fotoalbum, ja jag var jätte duktig förr...men nu, nej! Skulle vilja men åh, det är så mycket annat hela tiden! Kram

    SvaraRadera
  3. Bra gjort allt det där. Både vikten och fotona är källa till ständiga problem ;)

    Jag ska snart till frissan jag också - det är härligt!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...