14 februari 2013

Torups Slott & Hjärtan

Var på en guidad tur på Torups Slott i helgen.
Älskar historia och tillsammans med några arbetskamrater
gjorde vi detta studiebesök
Vackert, mycket vackert och intressant!

Så, då fick ni också liten inblick i hur det ser ut på Torups Slott. Man kan läsa mycket om slottet på nätet och jag köpte mig en liten bok. Nu får vi se vad nästa studiebesök blir.

Till er alla idag:

Önskar dig en härlig Alla Hjärtans Dag!
Hoppas du får många kramar och hälsningar.


Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Vilka fina slottsbilder! Man har ju blivit mer intresserad av historia i vuxen ålder :)

    Ha en mysig Alla Hjärtasn Dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar slott, man kan nästan känna historiens vingslag!:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...