22 februari 2013

Prinsessor x 2

Är nervös..
För i morgon kör det ihop sig rejält. Tiden räcker inte till ordentligt så jag har fått be om hjälp. Känns konstigt. Men, det löser sig nog :)

I morgon är första gången vi ska ha stalltjänst själva jag och Maja. Håll tummarna för att vi inte ger djuren fel sorts mat och på tok för mycket...  Plus att vi är i ganska stor tidsnöd i morgon så det gäller verkligen att hålla mitt tidsschema/körschema som jag planerat (så klart har jag ju gjort ett sådant!). I morgon får vi gå upp "djuriskt" tidigt.. he he...
Håll också tummarna för att hästen är så där mjuk och go även när inte ägaren är med..

Fast, det lär ju visa sig!

Inte nog med att vi ska gå upp ap-tidigt i morgon - vi ska dessutom gå upp ännu tidigare än ap-tidigt för att hinna sjunga för vår prinsessa. Det är ju två prinsessor som fyller år i morgon. Dels är det min egen prinsessa som fyller 12 år + sveriges prinsessa som fyller 1 år. Det kommer att flaggas för fullt i morgon!

Ikväll ska vi därför förbereda så mycket vi kan. Och jag menar; med ett glas rött, en god middag och gott sällskap kan man hinna med hur mycket som helst.

Ha en jätteskön fredag!
Kram Eva


4 kommentarer:

  1. De där med hästarna kommer ni fixa galant, du har ju Maja och hon kan!

    Ja i morgon kommer alla flagga för Maja, lite kul!

    ha en mysig kväll! kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå galant :)

    Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  3. Det kommer gå jättebra! Det händer inte sååå mycket om man ger för mycket mat. Om man inte ger GALET mycket, för mycket vill säga... ;-)

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS till er M på födelsedagen! Kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...