16 februari 2013

Mello och smörgåstårta

Idag äter vi smörgåstårta och tittar på Melodifestivalen. Vi gör det inte själva dock, utan vi ska hem till Sandi & Johan och ha familjeträff :). En familj uteblir tyvärr pga sjukdom :( - tråkigt men sant. Ser fram emot ikväll!

Maja är på väg från Ullared så vi har varit "lediga" från teorilektioner, ridlektioner och stallet under förmiddagen. Jag passade därför på att köra ett extra cirkelpass denna veckan. Dels för just smörgåstårtan ovan.. och för att jag kunde :).

Nu har vi varit ute och sonderat terrängen efter golv.
Det ser faktiskt ut som att vi hittat ett vi vill ha. Ett vitmålat ask-trägolv. Skitsnyggt!!! Inte det billigaste..så klart. Men snyggt. Det är inte så många kvadratmeter i hallen, så det kan fungera. Nu har vi en bräda med hem som får ligga i hallen ett tag så att vi kan smaka på det. Sen ska jag se om det inte finns något företag som säljer det billigare.

Under tiden vi väntar på att Maja ska komma hem, så vilar vi oss lite i soffan.

Ha en skön lördag!
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en toppenkväll i melodifestival-anda! :)

    SvaraRadera
  2. Ha det så skönt du med! Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Satt du också och svor framför Mellon igår? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, du kan tro. Vilket skit! Men.. det finns andra som varit bra, får hålla tummen för dom :)

      Radera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...