25 februari 2013

Både helgen och måndagen över och

... jag har överlevt :).

Lördagens fodring och ridning och allt vad det var gick galant! Det tog sin lilla tid, men så var det ju första gången och vi var helt orutinerade. Det är vi än i dag, men nästa gång så har vi i alla fall gjort det en gång innan. Är det rutin då.... haha

Stirrade sedan iväg med Maja till ridskolan för ytterligare en ridning och själv for jag hem för att hjälpa Staffan med att städa, plocka fram, duka, laga mat och allt för att klockan 16.00 ta emot gästerna till Majas 12-års kalas :).  

Trots superstirr så gick det jättebra det också. God mat och mycket trevliga människor och bäst av allt; En väldigt nöjd dotter!

Igår var sedan en dag som var helt oplanerad och jisses så skönt det var. Skrotade omkring här med lång frukost, tända ljus och tidning. En liten stund senare så var jag helt själv... Maja fick ett ryck och ville till stallet (jo, hon var ju inte i stallet i 8 timmar dagen innan....) och hjälpa till med mockning och då ville dom även ha hjälp med ridning (åh, så synd tyckte Maja... inte) så Staffan skjutsade henne dit och sedan körde han och Wille till simhallen och övade simning

Så då var jag här hemma helt själv och fortsatte skrota.

Kvällen spenderades i sällskap med Amelie och det var jättemysigt!

Nu, så här en måndag kväll kan jag konstatera att jag är trött.
Det gör inget. Jag sitter ju i soffan och har alltså inte långt till att istället ligga i soffan...


Kram Eva
Tack snälla Madde för hjälpen i lördags!!


1 kommentar:

  1. Inga problem! Nästa gång e d kanske vi som behöver hjälp....
    Kram, M.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...