6 januari 2013

Vilken värk i magen...

Jag har en grym träningsvärk i magen idag. Snacka om att BodyBalance-passet tog hårt på mig. Skönt! Verkligen skönt! Hoppas jag kan gå på onsdag igen, annars får det bli nästa onsdag. Bra pass, men jag är inte så stark i kroppen som jag önskar - men jag kommer bli.

Ingen träning idag. Behövde en vilodag. Men i morgon är jag igång igen och då med ett cirkelpass och minst 8000 steg.

Hur ser era träningsrutiner ut?

Jaha, så var det kvällen innan allvaret börjar igen. Det är dags att återgå till ekorrhjulet och dom vanliga rutinerna. Jag  tycker det är skönt. Det jag inte tycker om är att gå upp tidigt på morgonen.......... 06.00 är det uppstigning. Blä.

Barnen börjar med studiedag, så min mamma är här ikväll för att sova över och passa barnen i morgon. Tack för hjälpen!!

Nu börjar kvällen och jag ska plöja igenom lite bloggar och några tidningar.

Kram Eva

Update: 
Mausi, nu har jag lagt till vår middagslista i kanten. Frågor på maten går att ta via kommentarsfälten om ni vill :).  Kanske det kan inspirera någon?

6 kommentarer:

  1. Tränar rätt mkt, försöker dock ha en och annan vilodag under veckan...

    SvaraRadera
  2. Träningsvärk är en bra värk ,hihi! Bra jobbat!
    Jag kör mina pass på F&S , och så blir det promenader på vintern och lite jogging på sommaren...
    och jag längtar nu efter Kanariesommaren!!!

    SvaraRadera
  3. Har inte kommit igång ännu men snart så!!!
    Men just nu har jag ont bakom knät och de känns inge bra just nu :(
    Kram

    SvaraRadera
  4. Träningsrutiner?
    Jag har ett gymnastikschema som jag ska göra varje dag i januari för att sedan öka på med promenader och så småningom jogging!

    SvaraRadera
  5. Härligt :-)
    Bra med lite matsinspiration!
    Jag skrev vår middagslista igår..

    Ha en fin dag!
    Kram K

    SvaraRadera
  6. Body Balance är GRYMT!!!
    Älskar verkligen de passen. :-))

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...