13 januari 2013

Tråkig januari

Är det fler än jag som tycker januari är himla tråkig? Jag vet inte varför, troligtvis för att januari har man mycket månad kvar på lönen... Dels får man oftast (i alla fall vi) lönen innan jul. Några dagar tidigare än vanligt och dels så har det varit både jul och nyår.

Ja, ja - nog hade man kunnat hitta på roligheter ändå, men jag tycker även att januari är en tung månad att roa sig på. Visst låter det tokigt, men så känns det. Jag tycker det är jätteskönt att inte ha något bokat på helgerna utan jag kan bara ligga i soffan och göra inget. Vilket man ofta blir trött av också! Dock så är jag väldigt flitig med träningen. Jag är trött och hängig men SKA iväg på ett BodyStep pass i eftermiddag. Jag vet att jag kommer att må bra efteråt. En varm och skön dusch och en god middag med familjen och sedan soffläge igen.

Maja är hos kompisen Thea och här hemma har Wille både Rasmus och Samuel just nu. Jag borde ta tag i stryktvätten.

Men, så är det mycket annat man också borde. 
Så jag skiter i den!

Nä, nu ska jag ladda genom att vila i 5.
Kram Eva

8 kommentarer:

  1. Visst är januari en tråkmånad. Håller med dig om det. Men nu är halva januari gått, så bara halva kvar. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jaana, precis vad jag behövde höra!

      Radera
  2. Jo det är en tråkig månad. Plånboken är just nu ihålig!
    Hoppas att söndagen varit bra.

    Ha en skön kväll
    kram K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Söndagen blev bara bra med ett hårt träningspass på kvällen :)

      Radera
  3. Jo,januari är en tung månad..därför åker vi till Gran Canaria igen!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Igår sa vi just att det var ett år sedan vi var på Gran Canaria.

      Vart åker ni?

      Radera
  4. Vila låter skönt!
    Hoppas träningen gick fint:)!
    Kram S

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...