5 januari 2013

Öppet Hus idag!

Ja, inte hemma hos oss om ni trodde det ;) - även om det hade varit kul att ha öppet hus hos varandra för att se vad alla har för olika smak och inredningsstil. Jättekul hade jag tyckt :).

Men nä, det är Öppet Hus på en nyöppnad träningsanläggning här i kommunen. Samma typ av anläggning har i 7 år funnits i grannkommunen där jag har tränat lite till och från. Jag tycker om konceptet Les Mills, och det finns där, plus att min väninna är instruktör för både BodyBalance, BodyStep och BodyPump - just det jag tycker om att träna. MEN, jag är ju som ni vet "inskriven" på Itrim under ett år och ska träna all styrka där, minst tre gånger i veckan - men jag hade velat komplettera med ett BodyBalancepass en gång i veckan på Studio S.

Oavsett, så ska jag och Staffan strax dit för det är  

gratis träning hela helgen!

Tack Mausi och Stefan för igår - himla trevligt!!Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Ha en jättehärlig lördag!
    Hoppas att solen skiner på dig idag :-)

    Kram K

    SvaraRadera
  2. Ja varför har man inte det? Öppet hus! Trevligt:)!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...