16 januari 2013

Ont i halsen och ledsen..

Fast, det är inte så allvarligt som det låter ;).

Ont i halsen har jag. Det har jag nu haft i tre dagar. Började så smått i måndags och jag gissade att mitt BodyBalance-pass skulle göra så att det "bryter loss". Men inte. Det har varken blivit bättre eller sämre. Dessutom känner jag mig inte påverkad av det. Konstigt.

Men, kan man träna?

Ledsen är jag. Eller snarare lite deppig..
För ikväll när barnen sover (kanske även maken) så kommer jag att läsa ut slutet på min bok. Jag har verkligen försökt att inte läsa ut den för snabbt, men när en bok griper mig så mycket att jag längtar efter den så kan jag inte låta bli. Visst, det är extremt mycket sex i boken (och vad gör det? Kanske piggar upp!?) men det är ju så mycket mer. Framför allt om man kan spinna vidare i huvudet och verkligen "blir ett" med karaktärerna. Ha ha ha, hur lät det?
Jag menar så klart att man sätter sig in i deras problem, bakgrunder mm. Självklart tycker inte alla som jag, och det är ju skönt att man har olika åsikter. När jag köpte första boken hade jag bara lite vagt hört talas om den och hade absolut inga förväntningar. Kanske därför?
Jättefånigt, jag vet, men det är som att karaktärerna blivit mina vänner.

Då har författaren lyckats fånga mig med andra ord?

Kanske det kommer en 4:a.... Eller en 0:a.. För så brukar det ju bli med dessa trilogier. Det blir "alltid" en till......... eller fler.... Jag vet, det är önsketänkande.

Idag fyller min käraste mormor 98 år!!!
Miljoner grattiskramar till dig.

Jobba, jobba, jobba... Snö och kallt som fan, men just nu skiner solen. Vackert!
Kram Eva
PS. Det kommer att bli en film av böckerna.. Wops... kan man se den utan att bli generad? Författaren kommer att följa upp filmen HÄR. ds

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag håller med om att man inte riktigt vill läsa ut boken, vill liksom inte att den ska ta slut. Jag försöker dra ut på det så mycket som möjligt, för vad ska jag läsa sen??
    Erotiska romaner har ju fått ett ordentligt uppsving pga. Mr Grey så man ska kanske fortsätta i den changern:)))
    Kram på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Hade nog hoppat över träningen med halsont.
    Krya på dig!
    Kramar K

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...