7 januari 2013

Igång

Så här kände jag mig i morse...

Så var man igång.
Halva arbetsdagen har gått (och lite till) och jag har uträttat stordåd...

haha.... nä inte direkt. Men jag har jobbat och jag har, på lunchen, varit och tränat mitt cirkelpass. Tack och lov så kändes det skönt - trots magvärken. Värken är ju bättre idag i alla fall och smärtan i ena benhinnan har gått över.

Så nu kör jag på igen! Men det blir inga fler träningspass idag (som om jag skulle orka det ikväll efter mina få timmars sömn i natt..)  - dock måste jag få ihop över 8000 steg och just nu ser det mörkt ut. Ska försöka klämma in lite spring i trappan här på jobbet ner till mina kollegor så ska det nog bli bra det också.

Nä, usch - det var skönt att vara ledig!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Ja,detta ekorrhjul..
    Därför trivs jag trots allt med mina obekväma arbetstider, njuter av ledigheten efter en hel jobbhelg :)
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, det var skönt att vara ledig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...