9 januari 2013

Dåligt med sömn..

Jo, jag fick ganska dåligt med sömn i natt också :(. Fast... Denna gång var det absolut självförvållat (igen?). Jag kunde så klart inte släppa boken, så jag låg och läste fram på småtimmarna och det känns i kroppen idag. Var ändå ganska pigg i morse, men nu knackar sömnen på... Tur jag inte ska träna på lunchen idag, utan det blir ett BodyBalance-pass ikväll istället.


Ikväll börjar simskolan för Wille. Nja, vi har inte anmält honom till en riktig simskola, han hade inte gått dit ändå, utan simläraren heter denna gång Staffan. Min kära man alltså! Staffan lärde sina två söner Simon och Sammy att simma och själv lärde jag Maja att simma - så nog ska vi klara av att lära Wille också?!

En gång i veckan fram till sommaren är inbokad i kalendern. Först 15 min övning och sedan 15 minuters lek - Wille längtar!!
Valen 

Själv längtar jag just nu till en kopp kaffe - bäst jag hämtar det.

Kram Eva



5 kommentarer:

  1. Har hört att den ska vara väldigt bra. Och lite genant :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade inga förväntningar, så jag blev glatt överraskad. Lite genant allt!

      Radera
  2. Så du håller på med bok nr 2 nu. Jag jobbar igenom ettan,men tycker inte att den är superbra...ännu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är bok nummer tre och den sista i trilogin. Läs på!
      Kram

      Radera
  3. With havin so much content do you ever run into any issues of plagorism or copyright infringement?
    My blog has a lot of completely unique content I've either written myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any techniques to help stop content from being stolen? I'd definitely appreciate it.
    Also visit my weblog weight loss

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...