22 januari 2013

Blä för stress :(

Fy vad jag tycker illa om att stressa. Det sätter sig direkt i magen och magkatarren kommer och hälsar på. Borta igår från jobbet - lida idag.. Dessutom hade jag bokat tid hos banken under eftermiddagen så jag gick tidigare också från jobbet - bara för att upptäcka att vi missförstått varandra jag och banktjänstekvinnan... (jag kan nog i och för sig se det som att dom inte läste mitt mail helt och hållet - hade dom gjort det hade vi inte varit på banken idag...morr...) Två timmar till spillo! Bah...

Ja, ja - inte blir det bättre av att Wille troligtvis får stanna hemma i morgon också. Den där extradagen ni vet? Han har ju inte ätit som vanligt idag men han är betydligt piggare än igår - men inte tillräckligt..

Tror ni jag blir mindre stressad då? Nej...

Jag blir inte heller mindre stressad av att jag på torsdag bara jobbar halvdag för att vi sedan ska på säljkonferens torsdag eftermiddag och hela fredagen i Stockholm.


Aaaaaaaaaaaaaaaaa, jag hatar att stressa!!!
Andas... in-ut-in-ut.... 

Nu skiter jag i det och tittar på Bygglov. Trösterikt är att i Bygglov stressas det ordentligt!
Skönt att veta att man inte är ensam.

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Ja stress är inte kul, ibland stressar man i onödan helt enkelt.
    Jag blir sur när jag stressar och det får mannen känna av :)

    Hoppas allt löst sig nu!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...