17 december 2012

vilka härliga ord!!

Så snäll du är Maya!!
Vilka underbara ord jag fick på din blogg och så roligt och snällt att jag fanns bakom lucka 17 :)
Titta här själv och njut av Mayas blogg och alla hennes fantastiska recept.

Just nu gör jag det jag A B S O L U T inte ska jag göra... Det är så dumt att titta bara, förstår inte varför jag gör det. "Hissen går väl inte ända upp" som man säger. Men det gör den så klart, det är mina fingrar som inte kan styra sig själv.. haha. Men jag lovar, jag tittar bara - inget annat. vi har andra planer... än så länge i alla fall...

Men, hur kan man låta bli att kolla efter resor till varmare breddgrader? Det går inte, framför allt inte som jag ju (som jag skrivit innan) är extremt frusen av mig. Jag älskar känslan av att checka in bagaget och "vara på väg".

Just nu är jag på väg att snyta mig.. Jodå.. visst har jag lyckats bli förkyld också.

Sov gott!

Kram Eva
Bild från Zakynthos. Här har jag varit :)



3 kommentarer:

  1. Va kul!
    Längtar också till värmen!
    Godnatt!

    SvaraRadera
  2. Man måste få drömma sig bort ibland...åå Zakynthos, det var ju där vi hamnade i somras!En underbar ö!

    SvaraRadera
  3. Ja, nu blir man verkligen sugen på att åka till värmen igen! Ser fantastiskt ut på bilden! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...