6 december 2012

Snart helg :)

Jag lyckades träna på lunchen även idag :). Är faktiskt ganska stolt över mig själv. Tre luncher och tre cirkelpass denna veckan. Hade önskat att jag kom iväg på ett pass i morgon också, men då ska jag köra i ilfart (eh.. kanske inte i detta väder) till skolan och hämta Maja och gå med henne till tandläkaren. Konstig tid... nu hinner jag ju tillbaka till jobbet... hade varit bättre med en sen tid och sedan hem och hålla helg. Ja, ja - nu är det som det är.

 Oavsett vad så är det ju faktiskt fredag imorgon!!

Nu har vi tittar på julkalendern jag och Wille. Så bra den är!! Tycker om den här lite underfundiga humorn som föräldrarna har. Dessutom var jag ett stort fan av den första Mysteriet på Greveholm - denna är till och med bättre.

För övrigt i kväll så tvättar jag, ska få ihop mina 8000 steg genom en kvällspromenad, sorterar rentvätt och ska sedan brygga mig en god kopp lakritsté och krya upp i soffan och mysa.

Förresten; Hade inte Ikeas Ektorp-schäslonger ett armstöd förr? Nu för tiden har den inget och jag undrar om det då är så himla skönt att sitta/ligga i den?

Någon som har erfarenhet av det?

Kram Eva


5 kommentarer:

  1. Va duktig du är! Lakrits te, det låter gott?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Lakrits te, urgott. Smakar väldigt mycket lakrits och det är det jag behöver för att stilla suget på kvällen. Jobbigt bara att jag inte kommer ihåg var jag handlade det... Så typiskt mig!

      Kram

      Radera
  2. Nää det är väl KLippan som hade arnstöden..........
    M

    SvaraRadera
  3. Fredag idag ja:)!
    Hoppas du myyyser!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Hejsan Eva:) e ni på jakt efter ektorps så har vi två som ni gärna får ta....... De e vita och inköpa när vi flyttade till Staffanstorp efter den 2 maj. Men de var på tok för stora för barnens rum...........vi ska inskaffa 2 fåtöljer istallet...
    Kram Sarah

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...