10 december 2012

Snälla Sarah!

Tänk vad det är bra med en blogg!
Fick, tack vare bloggen, en styck Ektorp Schäslong! jo, du läste rätt - vi FICK en av kära Sarah som hade två som inte användes. Så i "värsta" snöstormen gav vi oss iväg igår på en långresa.. (2 minuter med bil) till Sarah och hämtade hem den. Jag satt nog i den i 5 minuter - Staffan i 7 minuter och Wille somnade i den. När vi flyttat över Wille ockuperade Maja den. Jo, den är väääääääldigt populär! Vi ska, när tid och ork finnes, köpa ett nytt överdrag som stämmer överens med resten av soffgruppen. 

Stort tack Sarah!!



I morse när jag vaknade var jag riktigt risig... ont i halsen och helt "tjock i huvudet". Naaaj, tänkte jag - inte bli sjuk. Så jag nonchalerade det helt och vid 10-tiden idag så kände jag mig frisk igen. Så pass frisk att jag faktiskt var och tränade ett cirkelpass på lunchen och än så länge mår jag bra :)! I värsta fall kan ju "sjukdomen" bryta ut än mer - men då har jag i alla fall skyndat på det. Alltså blir jag friskare fortare.. eller?

En kväll i schäslongen blir det för min del - om jag hinner före andra..

Kram Eva




5 kommentarer:

  1. Jag undrar om där inte står skrivet: mamma, svärmor,eller mormor på den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, mamma - du är rolig! Jo, du får absolut sitta/ligga i den :). Samma sak gäller för dig; om du hinner...

      Jag hann inte ikväll :(

      Kram

      Radera
  2. Nämen det var ju snällt!:)

    SvaraRadera
  3. Varsågod:)))
    Kul att den kom till nytta så vi slapp köra den till tippen:((

    SvaraRadera
  4. Men vilken tur ni hade. Sånt gör en glad ända in i hjärteroten :) Har du fått ngt fint Luciafirande idag?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...