31 december 2012

Målat

Så där ja, så var Majas väggar inte längre ros/lila utan vita. Fasiken så mycket snyggare det är med vitt. Alla hennes fina accentfärger kommer fram mycket bättre. Fönsterkarm och dörr ska ha sig en omgång till och så ska vi så klart fixa upp tv och hyllor och lampor. Men det får bli efter nyår.

Jepp, nyårsafton idag! Inte många timmar kvar på 2012 :-) - Hur ska ni fira?
Vi åker hem till goda vännerna Li och Tomas med familj och dit kommer också goda vännerna Mausi och Stefan med familj. Vi ska väl som dom flesta äta och dricka gott och umgås med varandra - härligt! Där stannar vi över natten, så slipper vi bekymra oss över vem som ska köra och när vi ska köra. Ser fram emot 2013 och allt roligt som händer.

Igår tog jag minsann på mig joggingskorna igen. Det är ju barmark (som på midsommar ungefär..) och jag tänkte ta det lugnt och gå-jogga i 30 min. Men, det gick så himla lätt (måste bero på styrketräningen) så jag joggade nästan hela tiden. Överlycklig var jag då - det är jag dessvärre inte idag... Jag SKA ju ta det lugnt pga benhinnor och fötter :-(. Nu har jag ont..  Men jag är ändå ganska lycklig över att det gick så lätt att jogga!

Önskar er ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År!
Kram Eva

4 kommentarer:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...