18 december 2012

Locobase Repair

Locobase REPAIR - väl värd att prova!!




Jag är med i Buzzadors kampanj att prova Locobase REPAIR.

Upplev en vinter utan
torr och sprucken hud!

Din hud fuktas inifrån. Den skyddar dig mot alltifrån infektioner till värme och kyla. Hudens yttersta lager – hudbarriären – ansvarar för att släppa igenom lagom mycket fukt. Torr hud är ett tecken på att barriären är skadad och bör repareras så fort som möjligt.
Till skillnad från många andra krämer som lägger sig på hudens yta och nöts bort på ett par timmar, tillför Locobase® REPAIR hudidentiska barriärfetter som tränger ner i huden och frigörs när det behövs. Krämen verkar direkt vid applicering och upp till 24 timmar.
-------------------------------------------------
Vill du också bli en Buzzador?

Som Buzzador får du erbjudanden om kampanjer. Om du vill delta och kommer med i kampanjen ska du: - Själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller - Sprida budskapet om produkten/tjänsten genom berätta för dina vänner och diskutera med dem dvs. Buzza. - Återrapportera genom Blixtrapporter efter alla dina Buzzningar. - Göra slutrapporten.



Vill du veta mer?

Gå in på www.buzzador.com
--------------------------------------------


Prova du också denna kräm - jag använder den till Willes ansikte och händer varje morgon för att skydda huden mot fukten. Wille är en riktig torris och jag ser redan, efter bara några dagars användande, en jättestor skillnad. Dessutom blir ju huden som en "barnrumpa" (kanske jag inte ska berätta för Wille att hans kinder känns som en barnrumpa?) och den är hur skön som helst!!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Jag har också fått testa den tidigare, superbra mot nariga händer!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har funkat på mina "torra" barn också!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...