17 december 2012

Konstig mage..





Photo: Längesedan jag dukade bara till två.. Inga barn hemma. Konstigt.Hrm.. det regnar. Känns konstigt. Okej, man är ju van vid nederbörd så att säga, men känslan är ändå konstig när det nu helt plötsligt övergår till regn istället för snö... Finns knappt någon snö kvar.

Helgen har varit himla bra. Vår fredag var helt annorlunda mot vad den brukar vara. Vi brukar ha väldigt mysiga och härliga fredagar med alla barn och mamma och ibland vänner på besök. Men i fredags var det annorlunda. Maja var hos kompis, Simon hos sin mamma och Wille var hos grannen på kalas. Så jag och Staffan hade två timmar här hemma helt ensamma :-). Vi hämtade hem mat från den lokala restaurangen (underbar mat) och jag dukade för två.. Sedan satt vi och avnjöt vår middag och det goda vinet tillsammans. Det var tyst och lugnt och ovanligt :).

Det kan vi göra om!

I lördags hade jag två himlans trevlig tjejer på besök. Eva och Madde - Tack för en trevlig kväll.

Gårdagen började och avslutades inte roligt... Jag mådde inte alls bra.. Min mage reagerade mot maten jag åt under lördagen. Jag har inte ätit fet mat på flera veckor och jag tror att magen fick ett frispel.. Jag hade sådan magknip att jag nästan grät. Men efter några timmar gick det över och vi kunde ta in granen och klä den :). Eftermiddagen var sedan lugn och skön, men på kvällen fick jag lite ont igen.
Dagen idag är jag hemma för natten har inte varit helt lätt.. Men, jag känner mig mycket bättre nu :).

Undrar just om magen orkar ett cirkelpass? Efter att ha vilat några timmar känns det faktiskt så. Hrm... kanske ska förbereda träningsväskan.

Kram Eva

Rambo älskar lådor, korgar mm. Men detta lock var liite för litet för honom...hehe

1 kommentar:

  1. Du glömmer väl inte kika på min adventskalender?
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...