21 december 2012

Fredag :-)


Fredag och nedräkningen har börjat :). Jag tar mig en 5-minutare just nu, det ringer galet mycket. Gissar att det tunnar av efter lunch. Jobbar våra kunder idag, är det mest fram till klockan 12.00. Efter det hinner man oftast rensa undan på skrivbordet och kanske till och med tvätta av det med lite medel så att det luktar gott ;)

Maja har jullov och njuter av ledigheten *avundsjuk*. Efter innebandyträningen igår (som förövrigt Staffan höll i) så ångrar hon sig lite. "Kanske jag inte ska sluta helt med innebandy".. Svåra val. Nu tror jag i och för sig att Maja tycker bäst om när pappa är tränare, men min förhoppning är att hon fortsätter. Det är så himla bra träningsmetod och dessutom nyttigt att spela i en lagsport. Ridningen är ju så "enskild" om man säger så.

På tal om ridning så tror jag det är dags att leta upp en medryttarhäst till Maja. Anslag och annonser ska upp. Hade ju varit guld värt om hästen stod i närheten av oss... Vi får se!

Snön föll i natt och det blev ett fint litet täcke med snö. Nu skiner solen och snön är borta. Väderleken är verkligen skiftande :)

Puss på dig och ha en härlig mysfredag!!
/Eva

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDPQqfgd77tniREQiM_8QVcTwnjm8eT5O0OZapSZogww4bINKQ1w

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...