1 november 2012

Vikdörr och bil#¤"%)?e

Åh, vad jag retar mig på vår bil just nu.... Vi var tvungna att byta bromsklossarna fram. 1700.- väck - bara så där... åh vad jag hatar bilar........ :(

Tänk så många vikdörrar jag hade kunnat köpa för den summan, eller i alla fall en plus andra fina saker till tvättrummet.

Torsdag och Staffan jobbar kvällen och mamma är hemma med oss. I morgon ska mamma passa Wille hemma hos oss och då är det ju skönast att sova över. Vi sticker ju tidigt på morgonen...

Inget kul att har hänt, det regnar, blåser och är mörkt. Blääääääääääää så tråkigt!

Muntra upp mig...
Kram Eva

Vikdörr som jag vill ha in till tvättrummet.

4 kommentarer:

  1. Bilar.... Ja, har ingen. Och skönt att höra hur andra morrar över sina. ;)

    SvaraRadera
  2. Ingen kul alls me bilutgifter, vi är tvungna och ha två bilar och man vågar knappt räkna va de kostar :(

    Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med. Bilar är bara tråkiga kostnader!
    Kan man inte bli sponsrad med en BMW Z8 av kungen eller nåt...? ;-)))

    SvaraRadera
  4. Dom ser nice ut, hoppas du får dom

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...