2 november 2012

Tomt på vägen



När jag, i morse, körde till jobbet var det inte många bilar på vägen.. Men, det är väl ganska så realistiskt att dom flesta föräldrar som ska vara lediga lite under lovet, är lediga torsdag och fredag. Det hade jag valt i alla fall :). Det är helt okej ändå att jobba idag. Vi har fredagsfrukost och jag ska köra en runda på lunchen (kanske man får med sig någon kollega?) och uträtta ärenden. Det blir en lugn dag!

Efter jobbet blir det till att göra en fin pumpalykta. Det har vi inte hunnit än, men ikväll kavlar vi upp ärmarna. Resten av kvällen blir det nog mysfredag. Det blir en ny sorts tacogratäng och gott vin och fram med madrasserna vid tv´n så att alla kan ligga och mysa med kuddar och filtar :)

Jodå, vi somnar alltid.. men vad gör det?

Åh, det börjar lukta frulle!

Trevlig helg!
Kram Eva


2 kommentarer:

  1. Haha, här blir det också tacogratäng och fredagsmys!!
    Håller med dig att boken både är rolig och konstig:))
    Kram på dig och hälsa din fina familj!
    Saknar dig på morgonarna, soffan på jobb står så tom:(

    SvaraRadera
  2. Hoppas helgen varit / är härlig! Vi har ju som du såg haft besök från Tyskland. Han o dottern gjorde en fin pumpalykta bl a och så har vi fått chansen att se på Sverige med andra ögon...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...