23 november 2012

Tiden rinner

Tiden rinner iväg. Det är minsann snart jul :).

Jag var hemma och vabbade måndag-onsdag och det är väl därför jag tycker att tiden rinner iväg ännu fortare än vanligt. Nu är jag åter på jobbet, Wille är i skolan och (peppar peppar) inga sjukdomar i sikte.

Längtar hem idag. Känner mig trött. Kan bero på att jag nu är inne på del 2 av trilogin av E L James. Jag kan ICKE släppa den när jag väl börjar. Kom nästan för sent till jobbet i morse också p.g.a. att jag inte kunde släppa den.. Sjukt, men samtidigt härligt att vara så fast i en bok. Det händer inte ofta vill jag lova.

Vet inte om jag hinner med några sidor ikväll. Vi får fint besök av familjen Root. Fredagsmys med hemmagjord lasagne blir det idag. Härligt!

I morgon är det min och Staffans stora "handla-julklappar-dag". Ser fram emot att umgås med min kära man hela dagen och på kvällen blir det god middag och umgänge med resten av familjen inklusive mamma :) som är snäll nog att underhålla barnen när vi handlar


På söndag ska resan för sportlovet 2014 planeras.. Gäller att vara ute i god tid så att vi får det vi vill ha.
Plus att Maja faktiskt kan vara med på en innebandymatch - hurra! Det är ju inte så många, då dom oftast är på lördagar när hon rider.

Helgen är alltså därmed planerad! Tur det är roliga saker..
Kram Eva

ps. Önskar dig en riktigt skön helg! ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...